یک پارک زیبا حق مردم شهرستان ایوان غرب است

سهم کودکان شهر من تنها دو تاب بازی است

همه ی ما با بازی های کودکانه خود خاطرات بسیار شیرینی داریم و همواره به نیکی از آنها یاد می کنیم. اما ساختار زندگی امروز و روی آوردن کودکان و نوجوانان به استفاده ی بیش از حد از وسایل الکترونیکی و ارتباطی و غوطه ور شدن در فضای مجازی زنگ خطری بسیار جدی برای آینده ی فرزندان دلبند این آب و خاک است . همواره شاهد بوده ایم که والدین فرزندان خود را در استفاده از وسایل ارتباطی الکترونیکی محدود می سازند اما آیا جایگزین مناسبی برای آن وجود دارد تا بتواند نیازهای کودکانه ی دلبندانمان را تأمین کند ؟

البته ، پارک ...

علاقه ی شدید کودکان به پارک غیر قابل انکار است ولی کودکان و نوجوانان شهر من با پارکی روبه رو هستند که قسمت اعظم آن در تاریکی مطلق فرو رفته و محیطی نه چندان دلچسپ بلکه ترسناک و دلهره آور را به ارمغان آورده است ، با این حال تنها وسیله ی بازی رایگان در آن دو تاب بازی است که یادگار زمان کودکی نسل ماست .

حال اگر پدر و مادری که توانایی مالی آنچنانی ندارند به همراه فرزندان خود به پارک مراجعه کنند باید برای دقایقی تاب خوردن رایگان ، در صف قرار گیرند یا تنها نظاره ­گر بچه هایی باشند که با پول پدرانشان از قلعه ی بادی آرزوها بالا می روند و بر غرور له شده ی مردی کارگر سر می خورند ... ؟

[ بازدید : 548 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 23 مرداد 1394 ] [ 3:42 ] [ پارک شهدا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]