یک پارک زیبا حق مردم شهرستان ایوان غرب است

پارک ، مشکلی بزرگ با درمانی ساده


چند ماهی از تأسیس وبلاگ پارک شهدا گذشته است ، هدف از تأسیس این وبلاگ آگاه کردن مسئولین محترم و مخصوصاً مهندس پارسا جهانی شهردار شهر از وضعیت نامناسب پارک شهدا بود . ما فرض رو بر این گذاشتیم که مسئولین از مشکلات پارک خبری ندارن و از طریق این وبلاگ ، سایت جوی زر و شبکه های اجتماعی نه تنها مسئولین بلکه تمام مردم شهرمون رو از این موضوع مطلع کردیم ، ولی گویا گوشی شنوا یا زبانی پاسخگو وجود ندارد .

هرگز منکر زحمات مسئولین و شهرداری نبوده و نیستیم اما در نظر گرفتن این واقعیت که در سال 2015 میلادی هستیم و با گذشت 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ، مسئولین ما هنوز در حال انجام پروژه های زیرساختی شهر هستند که گویا تمامی هم ندارد ، مشکل آسفالت قدیمی خیابان اصلی شهر از یکسو که به جای ترمیم احتیاج به تعویض دارد و خیابان ها و کوچه های فرعی از سوی دیگر که اوضاع آنچنان مساعدی ندارند ، مسجد جامع ای که معلوم نیست کی تکمیل می شود تا مومنین ما مجبور نباشند در صف های بسیار فشرده در مسجد حضرت ابولفضل (ع) و در حیاط آن در روزهای گرم تابستان زیر خورشید داغ و سوزان ظهر جمعه 13 شهریور نماز بگذارند .

ما هم به خوبی از محدودیت منابع و مشکلات مالی با خبریم ولی خبری بیشتر از محدودیت های رفاهی شهرمون داریم که بسیار آزار دهنده است . در قیاس با شهرهای دیگر که از مرحله ی زیرساخت های شهر گذر کرده و به امور فرهنگی ، رفاهی ، تفریحی ، آموزشی و ورزشی شهر می پردازند احساس عقب افتادگی و سرخوری همراه با آه و حسرت می کنیم.

مردم شهر من به شورای شهری رأی دادند که مهندس پارسا جهانی از دل آن شهردار شد و به سرورانی رأی داد که نماینده ی شهرمان در مجلس و ناظر بر فعالیت های فرماندار و سایر مسئولین به عنوان نماینده دولت در شهر می باشند . ولی این مردم برای ساعاتی تفریح به پارک چغا سبز در ایلام می روند و برای درمان به پزشکان متخصص ایلام و کرمانشاه مراجعه می کنند یا باید ساعت های زیادی از ایتدای طلوع خورشید در انتظار پزشک متخصص در بیمارستان امام رضا (ع) باشند تا با تعرفه ی دولتی ویزیت شوند . بیمارستانی که اورژانس آن از بیشتر مناطق شهر دور است و بیماران اورژانسی معمولاً دیرتر از استاندارد به آنجا میرسند .

نمیدانم شاید بهتر است مردم ما مشکلات و خواسته های برحقشان را از مسئولین شهرها و استان های دیگر مطالبه کنند .

این نوشته اصلاً انتقادی نیست ولی خواستم نمونه هایی از مشکلات مردم را متذکر شوم تا بدانیم که آباد کردن پارک نسبت به حل مشکلات دیگر شهر راحت و کم هزینه تر است و بازتاب عمومی بیشتری خواهد داشت که قطعاً در محبوبیت مسئولین شهر بسیار موثر بوده و آرای مردم را نیز جذب خواهد کرد ، آرایی که مردم نشان دادند دیگر بر اساس نژاد و قومیت نخواهد بود و به کارآمدی و تخصص افراد ارتباط مستقیم دارد، همانطور که در انتخابات دوره ی قبل شورای شهر آرای مردم به سمت کاندیداهای جوان و تحصیل کرده ، با انرژی و کاربلد سرازیر شد . اکنون انتظار به حق شهروندان اینست که نتایج این اعتماد رو با دیدن طرح های کاربردی و ماندگار ببینند . مهندس جهانی با طرح بی نظیر پارکینگ خیابان اصلی که بخش اعظم مشکل پارکینگ شهر رو حل کرد نشان داد که توانایی حل دیگر مشکلات شهر را نیز دارد و اگر اراده شود مشکل «پارک» همانند مشکل «پارک کینگ » قابل حل خواهد بود .

انشاالله

[ بازدید : 443 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 17 شهريور 1394 ] [ 3:43 ] [ پارک شهدا ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]